NO SÉ QUI SOC
Hola,
Abans de fer la meva consulta, m’agrdaria donar-vos les gràcies pel que feu.
Aquí ve el problema: Últimament, no em reconec, no entenc als meus pares, soc irascible amb el meu jermà, sento que les meves amigues no m’estimen, i el pitjor de tot, em passo gairebé tot el dia enfadada i poques vegades em surt un somriure a la cara. Sento que m’estic fallant a mi mateixa i que si no faig alguna cosa, ningú em voldrà i em quedaré sola...
Vosaltres què en penseu, puc arreglar-ho?? O és què estic malament de l’olla i ja no tinc arreglo??
Moltes gràcies 💖
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir treballant!
Pel que expliques estàs patint una de les característiques de la pubertat: la labilitat emocional. Aquests canvis d'humor sobtats i molt intensos són molt habituals en l'etapa adolescent.
Com "arreglar-ho"?
- Accepta que algunes de les teves reaccions són degut a les hormones del teu cos.
- Demana disculpes quan creguis que has sigut massa dura amb alguna persona
- Intenta buscar estones de complicitat amb el teu germà (fer coses junts)
- Explica com et sents a les teves amigues, segur que et comprendran.
I, sobretot, respira profundament i espera 24h per prendre una decisió (enviar un missatge a algú, per exemple). Si pots reflexionar-ho, segurament podràs tenir una visió més clara del què ha passat.
Una abraçada!
La Laura Centellas