No se que fer
Primer de tot agrair-vos tot el que feu per intentar ajudar-nos!
Fa temps que estic amb un noi, no es res seriós ni res només ens veiem i parlem cada dia per whatssap. El cas és que quan vam començar estava molt pesat amb el tema de fer-ho, jo sóc verge i no estava molt convençuda, vam arribar a tenir una baralla i tot perquè jo li dèia que només em volia per això però ell em va dir que no que començava a sentir coses per mi. Ara després de dos mesos, quan tenim la mateixa conversa, li proposo de fer altres coses abans ja que com he dit sóc verge i no he fet res ell és nega i només vol les altres coses si van acompanyades de tot el demés. La veritat és que si que veig que ell té sentiments cap a mi perquè em tracta molt bé i tot pero a l'hora de tocar aquest tema em fa por que tot el que esta fent ho faci només per aconseguir el que vol de mi i després deixar-me tirada, ell encara no entén com penso jo això després de dos mesos però no sé què pensar ja que si li agradés de veritat entendria que volgués fer coses abans i ho respectaria.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir treballant! ;)
Aquí el més important ets tu. Si tu encara no et sents preparada i no en tens ganes, és perquè el teu cos així t'ho fa saber. Escolta'l.
En una relació de parella, el factor clau és el benestar, sentir-se cuidat/da i escoltat/da. Sembla que, en aquest aspecte, la teva parella no t'està escoltant ni respectant.
Escolta't. És la manera com podràs gaudir més del teu cos: fent allò que et ve de gust, amb qui et ve de gust i quan et vingui de gust.
I si ell continua sense respectar-ho i et continua pressionant... potser hauràs de prendre alguna decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas