sensible
Bones adolescents!
Soc una persona altament sensible (PAS) i no sé qe fer per a que m'afecti menys les emocions dels demès... Em passa molt que quan una persona propera esta malament, trista o molt enfadada, inevitablement deixo d'estar bé i sento molta empatia per aquesta persona... M'afecta molt ja que molta gent del meu entorn està normalment estressada, malament etc.. Que puc fer perque m'afecti menys i aixi jo estar millor? Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Aquest és un dels "superpoders" de les persones amb Alta Sensibilitat!
No és fàcil aquest aprenentatge de posar distància de les emocions dels altres i caldrà que el vagis practicant...
És important que sàpigues detectar si aquestes emocions són pròpies o són alienes, per poder fer un treball de consciència emocional i regular-te. Una de les formes de regulació (que ja deus conèixer) és l'espai personal. Busca't estones d'espai personal, on et puguis aïllar de la resta i connectar-te amb tu mateixa.
Busca formes d'expressar la tristesa i la ràbia per deixar que surtin del cos. Reconeix l'origen i accepta aquesta gran empatia com un regal... Mica en mica aprendràs les teves pròpies estratègies d'autocura.
Una abraçada!
La Laura Centellas