Apetit sexual
Hola. Des de fa un temps, després del confinament, sento que gairebé no tinc apetit sexual. Quan la meva parella i jo ho intentem, o em fa mal o no m’excito. Abans no em passava això i em preocupa ja que no sol em perjudica a mi. Espero que em puguis ajudar. Gràcies
Laura Centellas

Hola,
El tema del desig és molt complex, ens sorgeixen moltes altres preguntes per a poder ajudar-te i encara que ens les contestessis no podríem donar una resposta, ja que el desig és un dels aspectes de la sexualitat que pot veure's afectat per més factors externs i interns.
Des de quan et passa? Què hi ha de diferent en la vostra relació? Heu deixat de fer coses que abans fèieu? Us ho passeu bé junts? Quina és la última vegada que vau riure junts? T'atrau? Està passant alguna cosa a la teva vida que et faci estar més preocupada, tensa, ansiosa,...? I un llarg etc de preguntes.
Com veus és molt ampli i necessitaríem conèixer-te més per a poder donar-te una resposta més concreta.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas