Sóc "curvy"
Bon dia, sóc un noi i el meu problema és que tinc cos de noia, no sóc trans ni res, però el meu cos està més
esterotipat com per noia, tinc caderes amples (80cm) , cul amb pompa i cintura estreta (57 cm), sóc "curvy" només em falten els pits q per sort no tinc, sol els tinc marcats igual que l'abdomen.
Jo faig natació i per nadar porto un banyador tipu Slip i aquest any hem tornat reprendre a reprendre els entrenos un nen d'uns 7 anys, jo estava girat d'esquena i crida " mireu, una noia q va tetas a laire", això em va fer passar molta vergonya i no vaig saber que fer, no me vaig girar pq estava més vermell q un tomaquet. Sabeu com puc dissimular-ho?
Laura Centellas

Hola guapo!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
No hi ha res més maco que la diversitat corporal, tots som diferents, tots tenim allò que ens fa únics i ens diferencia dels altres. La recomanació que et fem “per no posar-te vermell”, és que et doni igual el que pensin els altres, tu t’has d’agradar i estimar tal com ets, el que diguin i pensin els altres no t’ha de fer sentir pitjor. Pensa que qui et pot estimar més en aquest món ets tu mateix, i per contra, tu mateix és el que et pots fer més mal... durant els anys coneixem a gent, compartim moments amb els nostres amics, però al cap i a la fi estàs tu amb tu mateix, pel que estima’t i els altres també ho faran!!
Una abraçada guapo!
La Laura Centellas