Inseguretat
Tothom em diu que estic be, que tinc un cos molt maco i molt femení, sóc " 90 60 90" tinc una cintura prima, la cadera una mica ampla i un pit considerable, però per molt q em vulgui veure be, noto que no estic bé i no em sento segura amb el meu cos. Totes les meves amigues diuen que em vesteixi marcant el cos que tinc, amb tops i texans ajustats, fins i tot ma mare m'ho diu, però jo em sento insegura i sempre acabo anant amb samarretes llargues i xandall. Com puc agafar estima amb el meu cos?
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que no et sents a gust amb el teu cos i que t’agradaria tenir més seguretat en tu mateixa.
A vegades, el nostre entorn ens transmet la idea de que si tens un bon cos no et pots sentir insegura perquè és el que tothom vol... Doncs NOOOOOOO!!! Tots tenim complexos (aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir incòmodes) tinguem el cos que tinguem. El meu consell és que als amics que et diguin que tens un “cuerpazo”, els hi responguis amb una altra pregunta: I que és un cos “cuerpazo”? Perquè la bellesa és subjectiva, i el que ens agrada a uns als altres potser no ens agrada. Així, potser entendran perquè tu també tens inseguretats com tots!!!! A més, segurament si parles amb alguns dels teus amics i amigues, us donareu compte que al final tots tenim inseguretats. I, que allò que a tu no t’agrada, la teva amiga ho enveja i al revés.
També, comentes que el teu entorn et recomana que canviïs la teva forma de vestir. Però, no et veus capaç, i per el que comentes crec que tens clar que aquesta no és la solució. El més important és que t’acceptis tal i com ets. Com? Doncs mirant’te d’un forma realista. Pensa que les emocions influeixen moltíssim amb la imatge que tenim de nosaltres mateixos i que poden crear-nos inseguretats. Et recomano que et miris al mirall uns quants dies seguits perquè puguis veure com va variant allò que t’agrada i el que no t’agrada del teu aspecte. Quan tenim mals dies, els nostres complexos s’accentuen. Segurament descobriràs que hi ha molts aspectes que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
I, pel que fa a com vestir-te, la decisió és teva. Però, si que et recomano que et paris a pensar: per a qui ho fas? Creus que això t’ajudarà a sentir-te millor? Quina és l’emoció que sents quan et mires al mirall? Perquè? Et limita? A qui vols agradar? Perquè al final, qui s’ha de sentir a gust i qui s’ha d’agradar ets TU mateixa. D’altra banda, a vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos!!!
Fins la pròxima guapaaaa!!!
La Laura Centellas