Hem surt sang
Bona tarda, fa unes setmanes vaig perdre la virginitat amb el meu novio que tampoc havia tingut sexe abans. La segona vegada que ho vam fer també hem va "xupar" la vulva per primera vegada, i quatre dies després vaig tenir una infecció d'orina, on em va sortir una mica de sang(li vaig dir a ma mare que és pediatre i hem va dir que tenia, ja que jo no n'havia tingut mai) i avui després d'haver-me pres l'antibiotic un dia i ja no haver tornat a sentir molesties(ja han passat 4 dies des que me'l vaig prendre) hem tornat a practicar sexe i ara hem surt sang i no toco tenir la regla. No sé si estar preocupada o no, em podrieu ajudar. Gràcies! (no sóc de catalunya, la meva comarca no és Alta Ribagorça).
Laura Centellas

Hola,
És habitual que moltes noies després de tenir relacions sexuals amb penetració, a les hores o als pocs dies sentin unes molesties, sovint pot acabar en una infecció d'orina, una recomanació que fan les fisioterapeutes de sòl pèlvic és que després de la relació sexual amb penetració anem a fer pipí. Sovint amb això es resol i deixem de tenir aquestes molèsties poteriors.
Aquesta sang pot ser deguda per la fractura d'alguna part de l'himen o de l'himen, causada per alguna ferida provocada per la fricció o per alguna ITS. Si segueix passant, t'animem a consultar-ho amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas