Ejaculació Precoç
M’agradaria saber que puc fer per no ejacular tan ràpid, ja que em passa a l’hora de masturbar-me i de tenir relacions i també he provat lo del punt de retorn però no m’ha funcionat.
Laura Centellas

Hola,
Fantàstic que hagis après a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis d'estimular i si pares just abans, no ejacules. Un cop aprenem a identificar les sensacions corporals que ens indiquen que l'ejaculació és propera, el que podem fer és variar l'estimulació que ens estem donant: el ritme, la intensitat, la posició... tot això t'ajudarà a allargar una miqueta més la resposta sexual i el moment de l'ejaculació.
Recorda que quan l'estimulació que estem rebent ens agrada, estem excitats i connectats amb allò que estem fent, és completament lògic que l'ejaculació es produeixi "ràpidament".
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas