2 anys
Hola! Fa uns tres mesos la meva parella (amb la qual portavem un any i poc) em va deixar. Ho vaig passar fatal però per sort ara ja estic bastant millor; tot i que encara tinc algun sentiment per ell.
M’he liat amb dos nois des de llavors però últimament m’estic fixant amb un dos anys més petit que jo (fa 4t eso i jo 2n bat). Físicament m’atrau molt perquè el trobo guapíssim i a mes puja al meu bus per anar a l’institut i ens assentem a prop i tal, es mes, parlem i tot. Però no se, la cosa no passa d’aqui i em tira molt enrrere el fet de que sigui dos anys menor que jo. A mes, mai he obert a casi cap noi que m’interessa, en plan, sempre han sigut ells qui m’obren i tal i no se com hauria de fer el pas jo (en cas que volgués algo amb aquest).
No em paro de fixar amb nois i es com que estic buscant algo que realment no s’ha de buscar.. crec que com a consequencia de la ruptura, estic desitjant sentir-me estimada i enamorar-me de nou però penso que mai mes trobare a la meva persona ideal.... es normal que tingui aquesta barreja de sentiments?
Laura Centellas

Hola!
És natural sentir-se una mica desemparada després d'una ruptura. Una relació llarga aporta la sensació de "seguretat i estabilitat", és a dir, que ja hi ha coses que estan planificades per un futur. En canvi, la solteria implica la possiblitat d'improvisar i la incertesa de no saber com aniran les coses.
Per què no intentes parlar amb ell (si et ve de gust) i veure com et sents? Potser no has de prendre cap decisió (Sobre si hi tindries algun tipus de relació), i pots esperar a veure com evoluciona ;)
A vegades ens precipitem buscant respostes i és millor deixar fluir i anar veient...
Una abraçada!
La Laura Centellas