(des) motivació
Hola! Fa unes demanes que em sento desilusionada per la vida, desmotivada i sense ganes de fer res. Apatica i sense inspiració per res bàsicament, fins i tot amb coses que abans m'encataven. No ha passat res concret a la meva vida que hagi pogut provocarme això i estic molt perduda. M'agrada tornar a sentir aquella passió per les coses que abans tenia. Algun consell o habit que em pugui ajudar?
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, quan ens "forcem" a sentir una emoció... generalment no és genuïna (no és de veritat) i per tant, no aconseguim els efectes que volíem, sinó al contrari, ens sentim pitjor.
El millor és poder acceptar aquesta nova emoció, reduir una mica el ritme i escoltar el que ens està dient el nostre cos. Fes una mica de revisió de la teva vida actual i mira si hi ha algun aspecte on hauries de fer-hi un canvi. Acceptar l'apatia és la millor manera per recuperar mica en mica la vitalitat.
Fes petites accions que et comportin benestar i plaer. Sense exigències. Per exemple, gaudeix del sol a la cara un dia de fred, fes-te un petit bany o dutxa calenta, escolta alguna cançó que t'agradi... i gaudeix de la sensació. Únicament de la sensació (encara que siguin 10 segons). Des de la calma i l'acceptació recuperaràs mica en mica la motivació.
Una abraçada!
La Laura Centellas