...
Hola, bones! Mai he arribat a l’orgasme tenint relacions sexuals. Al principi em pensava que potser en realitat no tenia prou confiança amb els meus “rolletes”, però fa 9 mesos que estic amb un noi, i mai a la meva vida havia tingut tanta confiança amb algú en tots els aspectes, i al llit em deixo anar i gaudeixo, vull dir, tot genial, però mai arribo a l’orgasme. Em vaig comprar un lubricant que en teoria ajudava a arribar-hi, però tampoc em va funcionar, he pensat que potser tinc algun problema... que puc fer o que em passa?! Gràcies!
Laura Centellas

Hola! Primer de tot estigues tranquil·la perquè el que et passa és molt comú. Entenem pel que ens dius no tens orgasmes en les relacions sexuals compartides però sí que en tens quan et masturbes. Així doncs el tema és que potser us falta una mica de comunicació amb la teva parella. Tu saps què t'agrada i això és el més important, comunica-li en tot moment què és allò que més plaer et dóna perquè t'ho pugui fer ell també. Has de pensar que el plaer es dóna a través de l'estimulació del clítoris, així que és difícil arribar a l'orgasme només amb penetració. Experimenteu tranquil·lament d'altres maneres i aneu-vos guiant per aprendre l'un de l'altre.
Gràcies per escriure'ns, qualsevol cosa ja saps on trobar-nos :)
La Laura Centellas