Em relaxo o no?
Bones, a l'agost vaig "jugar" amb un noi a fer "roze" sense condó ni roba, no em va entrar ni res però si que hi havia líquid preeseminal.
Em va venir la relga quan tocava, 6 dies després d'haver estat amb aquest noi. Era una relga totalment normal: vermella, abundant, coaguls... havia llegit que potser era una relga falsa però no em va quedrar per com m'havia vingut així que em vaig despreocupar.
Al cap de 26 dies ( el meu període és de 26 i em sol venir sempre a temps), em va tornar a venir, però aquell cop molt marró, sense coaguls, escassa...
I ara, m'hauria de tornar a venir ( fa 29 dies) però no em ve. El risc d'embaràs no hi és per res,no? I d'infecció? Potser només son nervis..? No m'he de preocupar..? Us ho he explicat tot tal i com ha anat.
Pd: potser soc una emparanoiada perquè so ja em va venir la regla després de fer allò, és la prova de que no ho puc estar....
Moltes gràcies per la feina que feu!
Laura Centellas

Hola,
Pel que ens expliques no ens sembla que la causa del retard en la menstruació sigui degut a un embaràs. Pensa que les irregularitats menstruals poden ser degudes a molts motius i no sempre són per un embaràs. A més, des que vas mantenir les relacions sexuals, has tingut dues menstruacions entremig.
Si observes que la menstruació comença a fer coses estranyes, el millor que pots fer és demanar hora amb la ginecòloga perquè pugui fer-ne una valoració.
Per una altra vegada, recordeu fer servir preservatiu, encara que sigui per "fer roce" com tu dius, ja que sempre que hi ha contacte genitals amb genitals, hi pot haver transmissió d'ITS i embaràs en cas de que el que estigui en contacte sigui un penis i una vulva.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas