Possible tca
Hola, crec que estic entrant en un tca i volia saber si em el k dic a continuacio em podrieu dir aprox si o es o no, no se com demanar ajuda, els pares no saben res
Contar calories, restiringir menjar, obsessionar-se amb l ejercici, pesarse continuament, sentirse culpable si menjp mes del "limit, això son coses que faig, i no se com demanar ajuda, gracies
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que creus que pots estar començant a desenvolupar un TCA, però tens dubtes.
Comentes que ho estàs passant malament i que no saps com demanar ajuda. Vas per bon camí, el primer pas és poder comentar-ho a algú i buscar orientació i informació fiable. Et felicito, segur que no ha estat fàcil.
Em descrius una sèries de comportaments que has estat fent i ens demanes que et confirmem si es tracta d’un TCA. Encara que sóc psicòloga i puc orientar-te, no sóc la persona adequada per dir-te amb seguretat de què es tracta. El següent pas és poder demanar ajuda a un professional expert en TCA que et pugui fer un diagnòstic. La idea és demanar hora al teu metge de capçalera per a que pugui fer-te una exploració i et derivi als professionals adequats. Quan parlem de metges i diagnòstics a vegades espanta una mica, però pel que m’expliques a la teva consulta sembla que aquesta situació t’està fent patir. Així, que ara que ja has fet el primer pas per començar a canviar aquesta situació et recomano que no ho deixis passar. Ja sé que no és fàcil, però és important que tard o d’hora ho comuniquis a la teva família.
Vull que sàpigues que no tens perquè fer-ho sola. Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas