malentesos
Hola, m'agradaria saber si és normal discutir cada cert temps amb la meva parella a causa de malentesos, sobretot online (tipo converses pel whats nostres) a vegades pq ens pensem que un esta enfadat, o borde o coses que no hem sapigut explicar bé. Per sort ho arreglem al poc rato, no ho allarguem hores ni dies pero lo dolent es q en aquet temps, m'agafen atacs d'ansietat o ell es posa molt serio o em recrimina que sempre ell fa el 1r pas per disculparse... pro quan veu que estic amb atacs està molt comprensiu i em calma. Aquests conflictes son els que es podrien considerar normals i sans o no? Que hauria de fer sino? Gràcies
Laura Centellas

Hola!
És veritat que les converses de whatsapp solen generar força malsentesos...
I està bé que ho pugueu resoldre ràpid i que no s'allarguin. El que haureu d'aprendre és a buscar estratègies per resoldre-ho on tu no tinguis atacs d'angoixa ni ell senti que és el primer en disculpar-se. Potser haureu de buscar alguna paraula clau (o alguna emoticona) del whatsapp per assenyalar-vos que necessiteu un moment i que us esteu començant a molestar. Així l'altra persona potser podrà reaccionar.
L'important en els conflictes que hi pugui haver en una parella és que no segueixin sempre el mateix patró (sempre s'enfada la mateixa persona, sempre reacciona així l'altra... ) sinó que cadascú pugui assumir la seva part de responsabilitat i reconegui els seus errors.
Parleu-ne quan estigueu en un moment calmat per anar ajustant aquestes reconciliacions ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas