M'AGRADA UN NOI MÉS GRAN
Hola, m'agrada un noi que te 19 anys. Es a dir, que te 7 anys més que jo. Jo a ell també li agrado. De fet, a la festa major ho vam fer. El problema es que ell viu a fora i jo no se si soc capaç de tenir una relació a distancia perque faig primer d'eso i no tinc cotxe.
Laura Centellas

Hola,
Si no ens fallen els càlculs, tu tens 12 anys i ell 19, per tant, la diferència d'edat, sent tu menor d'edat, és considerable i això pot portar-vos problemes legals.
No sabem si ell vol iniciar una relació de parella amb tu (a distància), però heu de tenir en compte que en aquests moments segurament us trobeu en moments vitals molt diferents i això pot portar a objectius possiblement distants que faci que la vostra relació no acabi de funcionar.
Si tot i així voleu iniciar la vostra relació, et diríem que en parlessis amb la família, que fossin coneixedors de la vostra relació, que coneguin aquest noi, per tal de fer bé les coses i no exposar-se a situacions que us poden dur problemes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas