El meu cos i parella
Hola, la primera cosa que hem preocupa es el meu cos, no estic grossa ni tinc un mal cos, ni res però la mica de panxa que hem surt ja m’estressa i cada vegada vaig a pitjor, també tinc complexos amb les meves cames perquè les miro i les veig grosses. A vegades no menjo tant com m’agradaria per no engreixar.
Una altre cosa es el tema de el primer petó i la primera vegada, tot i que tinc 15 anys hem fa por de fer-ho malament perquè normalment m’agraden nois que ja tenen molta experiència amb altres noies.
I sobre el tema de la primera vegada li tinc una mica de respecte i por.
Consells però tot això?
Laura Centellas

Bon dia!
Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa.  Estàs en l’adolescència, aquesta etapa és de molts canvis, entre ells els físics. En aquest moment deixem de tenir un cos de nena per tenir un d’adulta. El nostre cos canvia, i és normal que hi hagi coses que no ens agradin tant com d’altres. El consell que et donem és que acceptis aquests canvis, la teva panxa, les teves cames, els teus braços, en definitiva tot el teu cos. A tots ens agraden més unes coses que d’altres però les hem d’acceptar igual, ja que no podem fer res per canviar-les, el nostre cos és com és i tenim una constitució difícil de canviar. És cert que podem fer coses que millorar però mai des de l’obsessió.
D’altra banda, comentes el tema del primer petó i la primera vegada, no tinguis por, tots hem tingut una primera vegada i és molt bonica. Has de voler compartir aquest moment amb algú que realment et fa feliç, és un moment únic i molt especial!
Una abraçada!
La Laura Centellas