Joves sense alcohol
Hola una pregunta a mi m'agradaria saber si hi ha gent que no fa botellon ni s'emborracha perquè el meu institut està ple de gent que ho fa. I a vegades em sento sola. Gràcies
Laura Centellas

Hola!
I tant que hi ha persones que no han begut mai alcohol!! El que pot passar és que algunes persones, per pressió social, acabin consumint alcohol tot i que elles no voldrien, o d'altres que diguin que han begut però no ho han fet.
Actualment sembla que tothom ho fa, però no és veritat. El que passa és que les persones que consumeixen generalment criden més l'atenció. En canvi, les que no consumeixen són més discretes o prefereixen no parlar-ne.
Envolta't de persones amb les que et sentis còmode sent com ets i que no et pressionen per fer coses que no et venen de gust ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas