Ballet
Faig dansa des de fa molts anys i sempre mhan inculcat la idea destar molt prima. Aquest curs he començat a una nova academia molt prestigiosa, sabent que son encara mes estrictes. El primer dia ja ens han dit que no volen veure ni un gram de panxa, que shan de marcar tots els ossos. Fins i tot tenen una bascula. Porto molt temps replantejantme una cosa, i esq aixo no shauria de visibilitzar o denunciar? Masses amigues meves de dansa han estat ingressades, i aqui cap academia reconeix res... Pero per una altra part soc incapaç de deixar la dansa, es la meva passio.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Malauradament hi ha activitats que exigeixen un tipus de cos que no existeix i això pot acabar provocant obsessió. Ens sap
greu que estiguis rebent aquestes exigències, però també et direm que ets molt valenta i conscient del que està passant. Aquestes situacions s’haurien de fer visibles si, però creiem que aquest no és el teu paper. Pel que els comentes ets sents una mica al mig, no comparteixes alguns dels valors que us ensenyen però la dansa és la teva passió i no vols renunciar. Hem de fer el que ens fa felices, però no sabem fins a quin punt et fa feliç si estàs veient i vivint aquestes situacions que no comparteixes. La dansa no només està en aquest tipus acadèmies, pots seguir fent el que t’agrada i et fa feliç però d’una altra manera, respectant el teu cos i estimant-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas