COVID I MON ÀVIA
hola!!
No sé si amb això em podeu ajudar, encara que espero que sí.
El cas és que mons pares estan separats, amb ma mare tot està bé, però a casa mon pare visc amb la meva àvia i amb la meva besàvia i amb la covid em fa molta por que jo anant a l'institut o estan amb les meves amigues els hi pugui passar. Jo crec que mentre estem amb la covid no hauria de viure amb mon pare però per més que els hi he repetit els dóna igual, i crec que es pensen que no els hi passarà res, però a mi em fa molta por passar-l'hi i que els hi pugui passar alguna cosa. No sé què més fer perquè em facin cas i em desespera molt, perquè en el meu poble aquesta setmana ja s'han triplicat els casos. M'agradaria a veure si em podeu donar un consell perquè em facin cas o alguna cosa.
Moltes gràciess!!
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva por i és molt bonic veure la teva preocupació per la teva àvia i la teva besàvia. Pel que expliques sembla que el teu pare no vol renunciar a veure't i a estar amb tu, de manera que l'única solució que hi ha ara mateix és que et protegeixis molt per protegir les teves persones estimades.
Què vol dir això? Doncs que sobretot mantinguis la higiene de mans entrant i sortint de casa, que intentis mantenir la distància en el teu cercle social (amistats), que facis molt ús de la mascareta (per molt que sigui incòmode) i que, fins i tot dins de casa, mantinguis aquestes mesures de protecció.
Ara mateix no tenim més informació per combatre aquest virus, així que entre tots hem de fer l'esforç per evitar que les persones més vulnerables el pateixin.
Una abraçada!
La Laura Centellas