AS
Hola! Aquests últims dies he estat mirant els símptomes d'Asperger, em sento identificat amb ells. No se que puc fer, els meus pares mai m'han dit res. Tinc por a preguntar. Que puc fer?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Internet pot ser una font inesgotable d'informació, però en el cas de diagnòstics mèdics o psiquiàtrics és important que la valoració la faci un/a professional del camp.
Si els teus pares mai t'han comentat res sobre el tema pot ser perquè realment no sigui així o perquè han volgut protegir-te. Has vist mai alguna conducta sospitosa per la seva part? Què t'ha fet pensar que ells n'estarien al corrent sense informar-te?
Seria interessant que puguis parlar amb ells i explicar-los com et sents, el que has trobat per internet i els teus dubtes. Així conjuntament, com a família podreu parlar-ne i buscar ajuda si és necessari.
Una abraçada!
La Laura Centellas