VISC EN LA MENTIDA
Hola, espero que m’ajudeu amb el problema que tinc des de que baix començar l’ESO
El meu problema es que menteixo a tothom, sempre m’he sortit amb la meva mentint, visc millor mentint i obro molt la imaginació.
Crec que li tinc una adicció a la mentida, perquè porto des de la Eso mentint a tothom, invento moltes coses, sempre m’han cregut, mai m’han enxampat mentint.
No ho faig per diversió o per fer malt a algú, simplement em trobo molt agust mentint.
Aixo s’ha d’acabar, pero no trobo el moment.
Soc molt covard i no vull donar la cara, ja que si ho faig perdre a la meva familia i les meves amistats.
Espero que em podeu ajudar.
Un salut!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva sinceritat i honestedat.
Potser podries començar intentant ser sincer en les coses més innocents o poc importants, que potser et fan una mica de vergonya fins i tot. Així veuries que la reacció dels altres no és tan greu com t'imagines i aniries agafant seguretat per ser més sincer en temes més "importants"
També et recomanem que demanis ajuda professional per poder-ho treballar més a fons. Encara que ens diguis que no t'ha portat mai problemes, ara hi ha una part de tu que no vol seguir així, per tant, potser és el moment de posar-hi solució! Parla-ho amb la teva família i busqueu un/a professional de la psicologia que et pugui ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas