Que faig?
Estic tinguent una etapa en la que hem sento molt madura i molt preparada per tindre relacions, però a la vegada tinc por de fer-ho, tinc molta por a que el condó es trenqui, o tinc por de el primer cop no arribar... Que puc fer? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Mentre la por sigui un ingredient et diríem que esperis una mica a donar el pas. És normal estar nervioses, neguitoses, a l'expectativa, amb alguns dubtes, però el que ha de guanyar a aquest neguit és la curiositat, les ganes d'experimentar amb una altre persona. Si el que hi ha és por, no podrem donar cap pas, ja que és fàcil que ens tensi.
Si es trenca el condó, podeu prendre la píndola del dia després i consultar quan us podeu fer proves d'ITS. Pel que fa a la por de no arribar, entenem que és a l'orgasme, és possible que no arribis a l'orgasme ja que us haureu de conèixer, ara bé, si us doneu temps, li ensenyes com vols que et toqui, li ensenyes com ho fas tu i l'indiques, és possible que t'hi apropis o ho aconsegueixis ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas