Que faig?
Tinc un problema, vaig començar a sortir amb una noia fa temps, i en un parell de setmanes hem va deixar, I Com que sabem que entre ella i jo hi ha tensió pero jo vull que ella faigi la seva vida sense pensar en mi, que faig?
Laura Centellas

Hola!
Una de les formes que faciliten poder oblidar una persona és la distància.
La distància en diferents aspectes:
- distància física - evitar trobar-se o veure's el mínim possible
- distància virtual - intentar deixar de seguir-la a les xarxes, o treure's les publicacions automàtiques d'aquella persona (que no et surtin directament al teu mur).
- distància mental - intentar centrar els pensaments en tu. Quan notis que estàs pensant massa en ella (què estarà fent? Com estarà? ...) girar el focus i preguntar-te: Què vull fer jo? Què em ve de gust?
- distància emocional - mica en mica notaràs com el dolor és menys intens.
Oblidar una persona necessita el seu temps. Cal que aprenguem a respectar-nos aquest temps...
Una abraçada!
La Laura Centellas