Lligar
Estic perdut, no sé si és problema meu o no, però he perdut les ganes de trobar parella. Ja ninguna vol els clàssics detallets (flors, poemes, bombons..), bueno si els interesen els regales però a tú t'envia a la merda o a la "FriendZone" com es diu actualment. No sé què fer. Ajuda. Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
La veritat és que és pot ser complicat trobar una persona amb qui et sentis còmode sent tu mateix. Intenta centrar-te en conèixer gent i ampliar el teu cercle de coneguts. D'aquesta manera també et coneixeràs a tu mateix i sabràs quin tipus de personalitat és la que més t'atrau.
Si veus que els "clàssics detallets" no et funcionen... no els facis servir!
Actualment aquests gestos també es poden entendre com una forma superficial de lligar i poc cuidada. Segurament és més important que et fixis en la conversa i en els gustos concrets de la persona. I potser hauràs d'aprendre a tenir paciència i esperar una mica a veure com evoluciona la relació per fer un regalet o un detall ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas