Tinc amics de debò?
Hola,
Quan estic a l'insti amb els meus amics sento q tinc q anar darrere x no quedar-me sola, i quan no estem junts tinc q anar jo darrere tmb, igual q quedant. I si s'ho comento, diuen q només és una sensació, i q m'estimen molt. A vegades em poso a plorar pq em sento sola al món, ja q si s'ho comento als meus pares es pensarien q em fan bullying o algo. Llavors els tinc q mentir dient qualsevol excusa.
Laura Centellas

Hola!
A vegades tenim la sensació que les nostres amistats no dediquen la mateixa energia a la relació que nosaltres. I això genera una sentiment de desequilibri.
Intenta buscar estones i activitats per fer tu sola. Per gaudir de la companyia amb tu mateixa. Busca l'equilibri entre quedar amb altres persones i fer coses per tu mateixa. Quan ens comencen a centrar en nosaltres mateixes, en descobrir el que realment volem fer i en fer-ho, ens sentim molt millor i més alliberades!
Per tant, si sents que vas molt al darrera de les teves amigues, deixa-ho de fer i centra't en tu. Sense rancor ni esperant cap tipus de reacció per part seva, sinó com un experiment per conèixer-te més i estimar-te una mica més ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas