Hem torna a passar
De peke estava una mica grassa pero despres ja hem vaig estirar pero sempre hem va quedar marcat q hem diguessin q estaba grassoneta, llavors fa un dos anys hem vaig rallar i bomitava de tan en quan era com q hem sentia millor com q allo q bomitava era com chicha q treia del meu cos pero ningu ho sabia i pues vaig parar i araa hem tornu a sentir fatal amb el cos es com q la gent hem diu q estic prima i tal pero esq no hem veig aixi pk hem comparo amb cuerpazos d'altre gent i s'enva a la merda la meva autoestima i estic començant me a rallar amb el menjar ms q fer pk com q m'empaxo i despres tunc ganes de anar a bomitar
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar-nos i explicar el que et preocupa! Pel que ens comentes, fa temps que no estàs a gust amb el teu cos... Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada..
El millor consell que et puc donar és que acceptis el teu cos tal com és .Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. Però, al final és qüestió d’actitud, de com ho volguem enfocar. I sobretot, no et comparis amb els altres, cada cos és diferent, el que tu envejes potser per a una altra persona no, el teu cos és perfecte per a tu!! Les xarxes socials mostren un petit percentatge de la realitat, el que hi ha darrera per penjar una foto no ho veiem, moltes vegades, més de les que creiem, les fotos están retocades. Les conductes de vomit no són gens saludables i haurien de desaparèixer,... et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas