M'odio basicament
Hola,m'agradaria fer una consulta. Des de que vaig començar l'escola mes o menys la meva autestima ha caigut en picat,i es que vaig a roba 3 talles mes grans per tapar les meves inseguretats. A tot aixo tambe hem fixo en les calories de tot el que menjo, i quan faig esport les he de cremar totes i una mica mes. Per exemple l'altre dia vaig contar que amb el dinar tenia 200 calories, doncs a la hora de fer esport en tenia que cremar 250. Amb tan sols 10 anys ja vaig començar a estar malament,pero ara es una cosa horribbleHem sento fatal,nl se que fer.... hem podrieu donar algun consell? Per cert, medeixo 1'60 i peso 65 kg:(
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques fa temps que estàs patint... el pas que has fet fent la consulta  és un gran pas i el primer pas per a
recuperar-te, enhorabona valenta! Pel que ens dius, ets conscient de que hi ha alguna cosa que no està del tot bé, i ha arribat un punt que no pots més i necessites a algú per ajudar-te. Pel que expliques, hi ha conductes que no són saludables i t’estan generant més patiment... El consell que et donem és que ens truquis a l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia: 934549109. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de
nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas