dubte sobre sexe anal
Hola, m'agradaria saber alguns consells sobre el sexe anal entre nois, m'agradaria provar-ho amb la meva parella i no se si hi ha alguna cosa que hauriem de saber a part d'utilitzar preservatiu (sobretot en tema lubricant, higiene, nervis per part dels dos i coses aixi)
gracies (:
Laura Centellas

Hola,
T'adjuntem un article d'una companya on explica molt bé tot el que s'ha de saber quan juguem amb l'anus:
;
El que heu de tenir més present és que l'esfinter anal no està acostumat a rebre estimulació que no sigui per evacuar, per tant, és importante que pugueu jugar, acaronar, estimular la zona durant diferents dies per anar acostumant-vos al contacte.
L'altre punt important que heu de saber és que l'anus no lubrica per tant, haureu d'utilitzar molt lubricant, el millor és que us informin a una botiga de joguines eròtiques o a una farmàcia.
També és bàsic que utilitzeu preservatiu, ja que a través del sexe anal hi ha molts contagis amb diferents Infeccions de Transmissió Sexual.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas