Orgasme
Hola! Amb la meva actual parella no he arribat mai a l’orgasme, tampoc amb la meva ex parella, i no se si es cosa meva perquè potser em passa algo... No ho se.
Quan estic sola la veritat es que mai m’he fet dits perquè no em crida gaire l’atenció...
No se que fer
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per escriure'ns :) Has de pensar que això que et passa és molt habitual. Encara que et faci cosa masturbar-te, nosaltres et recomanem que ho facis perquè és la millor manera de descobrir la nostra sexualitat i saber què ens agrada i ens dóna més plaer. Recorda que l'òrgan femení del plaer és el clítoris, no la vagina. Per tant no fa falta que t'introdueixis els dits si no vols, n'hi ha prou fent fregues i estimulant el clítoris.
El mateix quan tinguis relacions sexuals, és molt més difícil arribar a l'orgasme només amb penetració, és important estimular el clítoris.
Esperem haver ajudat i seguim aquí per qualsevol dubte!
La Laura Centellas