tocar-me
Hola, crec que tinc un problema perquè em masturbo molt. Desde ben petita que sense adonarme'n, em masturbava. Ara sóc conscient de que ho faig i sempre que puc ho intento. A vegades miro porno per excitar-me però llavors em sento culpable. A part crec que sóc bi així que m'agrada tocar-me perquèm'imagino estant amb una dona. En conclusió: em masturbo i no se si es normal per la meva edat perquè mai he tingut parella ni m'he liat ni res, només estic jo i els meus dits
Laura Centellas

Hola,
Moltes de nosaltres ens explorem desde ben petites, sabem que ens agrada i toquem, però no li donem la connotació eròtica. Acostuma a ser en el periode de l'adolescència que comencem a dotar de contingut eròtic l'estimulació a la vulva.
El consum de cine porno, és habitual però és important que sàpigues que és ficció, que el sexe real no acostuma a ser com en el cine, l'objectiu del porno és excitar l'espectador no educar, per tant, no tot el que vegis és real.
La masturbació no apareix quan tenim parella, la masturbació apareix quan sentim la curiositat d'explorar-nos, de conèixer el propi plaer, el propi cos, etc...
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas