La noia del possible embaràs
Hola, torno ser la noia q us va escriure dia 1 explicant-vos lo del possible embaràs, no sé si ho recordareu però bueno, he seguit les instruccions que em vau donar, el meu germà em va aconseguir 3 proves (d'aquestes de farmàcia) i a les 3 vaig donar positiu, la meva amiga va contactar amb el noi i ahir vam quedar, vam parlar i no tenim clar q fer. Ell diu q de moment no dirà res i que em deixa escollir a mi el que fer. Ho vull dir a la meva mare bàsicament pel tema ginecòleg , però no sé com... Encara segueixo amb nàusees i dolor d'esquena des de fa 3 dies.
Gràcies per escoltar-me.
Laura Centellas

Hola,
La decisió no és gens fàcil, però sí que és important que una ginecòloga o una llevadora puguin fer una revisió, veure com estàs i informar-te de les opcions que tens.
La conversa amb la teva mare és possible que tampoc sigui senzilla però si el teu germà t'ha donat suport, potser podries estar amb ell quan parlis amb la teva mare per a poder expressar com et sents, els dubtes que tens, etc... el que has de tenir clar que la decisió és teva ja que és el teu cos qui viurà un embaràs, un part i un pospart o qui viurà una interrupció voluntària de l'embaràs.
Estem aquí pel que necessitis, escriu-nos les vegades que faci falta.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas