ns que fer amb akesta amistat
Tinc un amic que desde fa un temps crec que potser te alguns comportaments toxics.
Osigui ell es una gran persona i ens riem molt junts, entre d'altres qualitats bones que té, però de vegades fa coses que trobo que estan fora de lloc i de vegades li he intentat dir pero sembla que li costa molt acceptar els seus errors quan amb altres amigues parlem de coses que ens molesten, per millorar la relacio.
Basicament, el que em molesta es que de vegades pq si em diu que si no estigues ell estaria sola o intenta despreciar-me. A mi aixo no m'afecta gaire ja que se q es mentira i de fet, varis cops ha sigut ell el que sa quedat sol, mentres a mi em demanaven per anar junts amb altres companys (per exemple). Tinc la sensacio que son mes les seves inseguretats que me les pasa a mi pq realment el que em diu no acustuma a ser veritat. Tinc una altra amiga que tambe es feia amb ell i un dia em va dir que li pasava el mateix que ara em fa a mi. Pensava que ell potser es creia superior en alguns aspectes als altres i tu deia a la cara no sabia pq.
No se que fer pq de vegades mo paso molt be amb ell pro sembla que cada dia magobion çq senfada amb mi per petits coses sense importancia (no vaig anar amb ell en alguns patis i es va enfadar molt que ja ni em parlava, i tampoc es que es quedes sol al pati).
M'ajudaria molt si em poguesiu donar algun consell.
Merci
Laura Centellas

Hola!
Doncs hauràs de ser sincera amb ell i explicar-li que el més important és cuidar-te a tu mateixa. Si els seus comentaris et fereixen i no et fan sentir bé, és natural que vulguis distanciar-te una mica de l'amistat.
Explica-li que, si ell no millora aquests aspectes en la comunicació, tu t'apartis d'ell uns dies per protegir-te i que no et faci tant de mal.Després espera que ell reconegui els seus errors i, si cal, et demani perdó. Llavors tu pots decidir si el pots perdonar, si encara necessites un temps més o bé si ja podeu recuperar la vostra amistat.
No pots acceptar que una amistat et tracti així, però has de ser tu qui posi aquests límits, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas