uni
Hola! Estic estudiant 2n de batxillerat i estic mirant unis per l'any que ve. Visc a Barcelona però he trobat un doble grau a Madrid (que no existeix a Catalunya) que té una nota accessible (11,7), el puc fer en anglès i m'encanta. He pensat en mudar-me a Madrid, viure a una resi i estudiar els 5 anys. Per una banda em fa molta il"lusió però per l'altra tinc por del canvi que pot suposar en la meva vida i tot el que deixaria a Barcelona. Hauria de deixar la meva família i trobar un equip de bàsquet a Madrid, no sé. Aquí se'm plantegen 3 problemes:
1. Em compensa marxar i deixar enrere tot?
2. Part econòmica, viure una resi són uns 1000 euros afegits, a Barcelona em sortiria més barat7
3. Com els hi plantejo als meus pares?
En fi, estic feta un mar de dubtes, agra>ïria si em poguessiu ajudar
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
El més important és que a tu et faci il·lusió!!
1. Això ho has de decidir tu. Has de tenir en compte que és probable que enyoris algunes coses, però també la il·lusió que et fa.
2. Tema econòmic ho has de valorar amb les persones que assumeixen aquest cost. Si és la teva família, ho has de parlar amb ella, si ets tu mateixa, fes un pressupost i valora si ho pots assumir.
3. Tal com ens ho has explicat a nosaltres: parla dels teus interessos, del que t'agradaria estudiar i de les opcions que has trobat. Explica'ls l'opció de Madrid i no prengueu cap decisió ferma en aquell moment. Aneu-ho parlant en família.
Per altra banda, has de tenir en compte que encara tens temps per poder-ho valorar i que tot i ser una decisió important no és definitiva (és a dir, si notes que no estàs bé a Madrid, pots canviar d'opinió i tornar abans d'hora).
Aneu-ho parlant en família per anar valorant pros i contres... ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas