Masturbacio
Hola, primer de tot gràcies per la vostra feina
Tinc un dubte, jo sempre m'he estimulat el clitoris però vull alguna cosa més i no sé com intruduir els meus dits a la vagina ja que encara no m'ha vingut la regla i no sé que em pot passar, em vindrà d'aqui poc crec, així que tinc por
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
És genial explorar-se per conèixer-se. El clítoris és una zona molt estimulant i acostuma a ser molt plaent. L'entrada de la vagina també té moltes terminacions nervioses i per tant, la sensibilitat també és alta. Potser podríes per començar a acaronar les zona de la teva vulva. Si introduir un dit et fa por, no ho facis. El plaer i la por no solen anar de la mà, per ampliar la sexualitat hem de sentir curiositat i ganes de conèixer. Si sentim por, no forcem i seguim coneixent a poc a poc.
Mira't amb un mirall, acarona't, ... i quan sentis la curiositat ja introduiràs.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas