Nou confinament
Jo només vull parlar del que em pasa. El passsat confinament va afectar-me bastant i vaig acabar amb el que jo crec que va ser per mi "tocar fons", i passant per situacions que no m'agradaria repetir. Quan les coses van tornar a la normalitat vaig rogar a la meva mare per a que em portessi al psicòleg pero com algunes de les situacions la involucraven a ella i al meu pare de forma legal doncs mai em va emportar. Vaig acabant passant "pàgina" d'una forma bastant dolorosa. Ara que hi ha un nou avís d'un nou possible confinament tinc por de tornar a estar en casa les 24 hores de casa amb la meva família sense poder-hi sortir i que tot el que m'ha costat tant passar que es torni a repetir. No espero una solució, només ho volia dir. Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per compartir les teves pors. És natural que et sentis així, si no has pogut resoldre les dificultats que vas tenir durant el primer confinament.
Tot i així, ara jugues amb avantatge: primer de tot, no sabem si ens tornaran a confinar, però en cas que el confinament sigui domiciliari, és molt probable que no tingui les mateixes restriccions que durant el mes de març. En segon lloc, com que ja ho has viscut, saps quines estratègies et van ajudar i quines no. Tenir-ho clar també et pot ajudar a passar-ho d'una manera diferent.
De totes maneres, nosaltres continuem aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis...
Una abraçada!
La Laura Centellas