Amiga ingressada per TCA
Hola! Fa uns 4 messos que una gran amiga que conec des de que vam nèixer té anorèxia, ahir la van ingressar a l'hospital on haurà de passar una setmana incomunicada i després ja li diran quan de temps s'ha de quedar. Durant aquest temps hem parlat molt ja que l'entenia perque m'havia passat alguna cosa semblant, ens ajudavem i ens recolzavem juntes. Abans de que l'ingressesin ja hi pensava molt en ella, i ara no puc parar de fer-ho, la trobaré molt a faltar. Sé que es el millor per ella i que d'aquesta manera es curarà i estarà en bones mans, però no puc evitar plorar cada dos per tres i m'està costant molt la situació. Pateixo molt per ella i més ara que no hi puc parlar i que sé que està sola. Algun consell?
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres per explicar-nos el que et preocupa! És normal que estiguis preocupada per la teva amiga, però has de pensar que ella necessita aquest temps de recuperació, encara que no sigui conscient del tot, ho necessita. La teva amiga no està bé i amb aquest procés l’objectiu és que es recuperi i torni a ser la noia que era sempre, feliç i contenta amb ella mateixa! Si vols parlar amb ella i no pots, escriu, treu tot el que t’agradaria dir-li, expressa els teus sentiments en paraules, com si li donessis a ella la carta. Treure el que portem dins i el que sentim és la millor teràpia que podem fer nosaltres mateixos! I recorda que és pel seu bé, per a que torni a tenir color la seva vida! De totes maneres, si ho necessites ens pots trucar a l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia 934549109, i així podem parlar millor de la situació de la teva amiga i que pots fer per ella i per tu!
Una abraçada!!
La Laura Centellas