Amor
Holaa! Necessitaria consell en una coseta. M'agrada un noi de la meva classe des de fa unes setmanes. No he tingut mai cap relació ni m'he liat mai ni res i en tinc unes ganes bojíssimes, però no sé si m'hauria de llançar o no. Veig que ell a vegades a classe em "busca"; ve a dir-me coses, se'm queda mirant de tant en tant, ens creuem mirades UN MUNT de vegades, passa pel meu costat i em toca l'espatlla perquè li faci cas, etc i en moments em penso que jo també li agrado i que va, que si, que em llanço a dir-li el que sento, però llavors penso que només són imaginacions meves i em faig enrere. Què m'aconselleu que faci? Li dic el que sento o m'espero a saber amb més exactitud què sent per mi (tot i que, ben mirat, tampoc sé gaire com fer-ho)? També em fa enrere el fet de pensar que, si em llanço i em diu que no sent el mateix per mi, l'hauré de veure CADA DIA a classe i morir-me de vergonya. A més, una amiga meva li va demanar (per insta) que si es liaria amb mi i ell va dir que no. És important contemplar la possibilitat que potser no li digués la veritat perquè era la meva amiga i no jo i que PODRIA ser que no sentís això? Tot i que sé que, almenys amistat sí que la vol. M'hauria de recolzar en aquesta idea i tirar-ho endavant per aquí sabent que n'estic molt i que, quan siguem amics (si mai arribem a ser-ho) em costarà moltíssim amagar-li el que sento?
Algun consell per apropar-me a ell? És que quan no el tinc davant em crec que puc fer això, dir-li allò altre i després quan sí que el tinc davant em faig petita, em costa aguantar-li la mirada, sense voler-ho me'n desfaig ràpid.
Perdó per la parrafada (necessitava vomitar-ho tot de cop)
Meerciii
Laura Centellas

Hola!
El primer pas està fet: saber que existiu, ara toca fer el segon pas: iniciar una conversa per veure si hi ha interès mutu.
Intenta parlar amb ell d'algun tema (primer relacionat amb l'institut i mica en mica sobre les vostres vides). Així veuràs si ell té interès en tu, si pregutna per les teves coses o no... Potser et donarà alguna pista sobre el que sent per tu...
No hi ha cap formula màgica per saber si agrades a una altra persona. Només ho sap ella. Així que, si arriba un punt que no aguantes més aquesta incertesa, hauràs de decidir si li dius directament (i assumeixes la seva reacció) o bé si prefereixes oblidar-lo...
Des del consultori t'animem a conèixer-lo una mica més per anar decidint si et continua agradant o no ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas