Carrera universitària
Bona nit,
Aquest any he començat una carrera de temes d’alimentació que crec que m’agrada però hi ha una part pràctica (amb talls d’animals) que m’està afectant molt en la meva vida, m’està fent-me plantejar fer-me vegetariana i em fa generar dubtes també de si estic estudiant algo que em servirà en el futur o no.
Creus que és normal tenir dubtes de si estic en la carrera correcta o no el primer any?
I podries donar-me consells sobre això i com portar-ho millor?
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
El primer que pots fer és valorar si aquesta afectació t'impedeix seguir amb els estudis o no. Moltes persones, quan estan en contacte directe amb la carn o en algun moment del seu procés, es plantegen ser vegetarianes. És una decisió individual que ha de prendre cadascú. Des d'aquí no et podem orientar en això...
Si cal, explora una mica quines pràctiques hi ha relacionades amb la carn i els animals, i fins a quin punt són obligatòries. Potser pots parlar amb el professorat per demanar algun tipus d'adaptació per no haver de de fer-les...
No hi ha trucs per saber si hem escollit la carrera correcta o no. Para i pensa si el que estàs estudiant t'agrada, si t'interessa i si en un futur et veus aplicant alguna de les coses que t'estan ensenyant.
Posa't un termini per prendre la decisió: acabar el trimestre, fer els primers examens, acabar el primer any.... i quan s'acabi aques temps, torna a fer la valoració.
Una abraçada!
La Laura Centellas