Problema sexual greu
Fa uns dies em vaig obsessionar en la idea de que alomillor m'agradava el porno transexual, llavors, vaig veure un vídeo, no em va excitar gens de gens, el problema arriba quan, masturbantme veient el tipus de porno que consumeixo, porno lèsbic, vaig pensar en veure un vídeo transexual per assegurarme que no m'agradava, i no, no m'agradava, però vaig ejacular més ràpid de lo normal, i ara, tinc la obsessió que m'agrada aquest tipus de porno mentre que quan ho veig em dona fàstic, bàsicament perquè no es la meva preferència, ara, arrel d'aixo he perdut qualsevol gana sexual, i m'obligo a mastrubarme y em costa molt, però, no se si és perquè em tiro molta estona veient porno que m'agrada però quan canvio a veure transexual, encara que no m'agrada, ejaculo abans, vull saber que em passa, perquè tinc ansietat y no m'excita els transexuals, només es que ejaculo abans, gràcies.
Laura Centellas

Hola, és habitual que quan un pensament ens ocupa espai podem bloquejar-nos. Potser senzillament és el que descrius que passa. Amb porno trans ejacules abans, punt.
Pel que fa a les masturbacions per obligació, et recomanaríem que no ho forcessis, el sexe, és per gaudir-se i per gaudir-ho, si ho fem per obligació, ja no estem connectant des del plaer.
Per tant, encara que consumeixis porno trans, porno gai o lèsbic, no significarà que el que a tu t'agradi per a la teva vida sexual sigui aquest tipus de relacions sexuals. I en el cas que sí que t'agradés tampoc no passaria res, senzillament ho sabries i podries contactar amb persones trans. Però has de tenir en compte que el porno no és la realitat, no són documentals.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas