Fantasies sexuals
Bones!
Quan em masturbo a soles la meva fantasia consisteix a imaginar-me a la meva parella actual follant-se a una altra noia (sempre són noies del mateix curs on estem jo i la meva parella i que es fixen en ell, i acostumo a pensar sempre en la mateixa), imaginar-m'ho em cabreja tant que arribo a l'orgasme...
El problema és que quan mantinc relacions amb la meva parella em costa molt centrar-me en el que sento i per poder arribar acabo recorrent a tenir la mateixa fantasia, i això em fa sentir malament... Què podria fer? S'ho vaig comentar a ell (només que tenia aquestes fantasies a soles) i l'altre dia em va dir que a ell també li posa molt imaginar-me follant a un altre, però que ell s'imagina a algú fictici. El tema és que estant amb ell m'agradaria poder arribar sense haver de muntar-me cap fantasia... Algun consell?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Utilitzar les fantasies sexuals és un gran recurs per focalitzar l'atenció en pensaments que potencien l'excitació i faciliten l'orgasme. Les fantasies sexuals són simplement això, fantasies. Que tinguem una fantasia sexual o una altra no implica que vulguem que passi.
Fixa't que el nostre cap no sap processar el negatiu, i cada cop que li diem "no pensis en això", ho ha de pensar per no pensar-ho... Potser et pot ajudar construir de forma conscient una nova fantasia sexual, que t'agradi, que no et generi malestar. Pots ajudar-te a través de lectures o relats eròtics. D'aquesta manera podràs utilitzar aquesta fantasia quan vulguis, per excitar-te i potenciar l'excitació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas