loveeee
Hola!! necessito una mica d'ajuda / orientació!
m'estic enamorant molt fortament d'un noi de la meva classe, però té parella. No sé si jo també li agrado, ja que l'he pillat alguna vegada mirant-me. És molt majo i és q em cau súper bé!!
No sé que fer, estic en un moment de molt de dubte i sento una atracció brutal per ell. Això de que tingui parella m'està matant... m'agraderia que m'ajudessiu a fer algo, a intentar oblidar-ho o algo: em passo el dia pensant amb ell... (pd: estic cridant x dins de lemoció que tinc en només pensar en ell).
una mica d'ajuda, si us plauuuuu!!!!
mil gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, aquí has de decidir tu si vols intentar apropar-te més a ell (encara que tingui parella) o prefereixes posar distància.
Si t'apropes més a ell, podràs veure si et continua agradant o no, però has de tenir en compte que de moment està escollint una altra persona. I això... quins efectes pot tenir sobre la teva autoestima?
Si decideixes oblidar-lo, hauràs de tenir molt clars els motius i posar distància (física, virtual i mental) per poder desenganxar-te d'aquest pensament.
Valora amb quina de les opcions et sents més còmode per la teva manera de ser... i molts ànims!
Escriu-nos sempre que ho necessitis,
Una abraçada!
La Laura Centellas