Batxillerat
Hola, estic a primer i crec que aquí és on estic tenint el pitjor moment. Estic fent el científic i no hem acabat ni el primer trimestre q ja em sento tan cansada i desmotivada que ja no sé què fer. Sempre he estat una persona que treu bones notes, però m'estic esforçant i només veig notes que mai he tret en la meva vida. Vull entrar en medicina perquè és l'única carrera que em crida l'atenció, però al ritme al que vaig no crec que vagi a entrar. Estic tenint un munt de col·lapses i patint molt estrès i en només pensanr en l'any que ve tinc ganes de plorar. Ja no se que fer
Laura Centellas

Hola!
STOP! para tot aquest pensament. Estàs centrada en el futur i t'estàs atabalant. Anem pas a pas:
Divideix el curs en trimestres i ves un a un. Centra't a acabar aquest trimestre i si en alguna assignatura tens dificultat, demana ajuda al professorat. Veuràs que et facilitaran les coses i et donaran algun tipus d'orientació.
Si ho necessites, també pots demanar ajuda al teu tutor/a i a la teva família. Explica com et sents i busqueu solucions: rutines, activitat física, descans, tècniques d'estudi, classes de repàs, organització.... Busca quin és el punt feble i posa-hi remei.
A vegades ens centrem tant en el futur que ens oblidem que, centrats en el present, ja hi arribarem.
Mica en mica, d'acord? Acaba aquest últim mes del trimestre. Centra't en això.
Una abraçada!
La Laura Centellas