Anatomia
Hola, tinc un dubte sobre una part que no sé que és, em sento molt tonta pero no saber-ho i haver-ho de preguntar, pero em preocupa perquè no li he vist a ningú més. Diguessim que si anem des del clitoris a l'anus, primer està la uretra i despres el forat vaginal no? Doncs just a dins de la vagina però al principi de tot tinc com una boleta com una esponja del mateix color i del tamany d'un pesol (aprox) que no sé que és.
Laura Centellas

Hola,
Exacte, de dalt a baix, comencem pel clítoris, la uretra (per on fem pipí), l'entrada de la vagina (per on surt la menstruació i els bebès que neixen per part vaginal), el perineu, i l'anus (per on fem caca).
Sempre que observem un canvi en el nostre cos, un bulto o quelcom que no hi era, és important consultar-ho amb l'especialista perquè pugui valorar-ho. Nosaltres des d'aquí no podem fer un "diagnòstic", per tant, si has observat que t'ha sortit una "boleta" que no hi era, la recomanació seria que la llevadora o la ginecòloga pogués mirar-ho per determinar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas