ojala poder parar!
Hola bona tarda, primer de tot no se per quin de tots els motius estic acabant estrbint això, suposo que ja no se a qui acudir.
Des-de la quarentena vaig rebre certs comentaris de part de família de que m estaba engordant, que em faria vergonya anar per el carrer... aquell dia vaig cambiar per complet, el que mai m havia precupat era una obsessió ara, ficar-me els dits, deixar de menjar encara que em moris de gana, buscar trucs per Internet per aprimar, fer massa esport... els meus pares no saben res, però de vritat que cada dia estic amb les mateixes olles. O se que fer!
Moltes gracies de vritat❤️
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens comentes, des de la quarantena que estàs patint... Ets molt valenta consultant, és el primer pas i el més
important per a la teva recuperació! La quarantena ha sigut molt dura per a tots, i les xarxes socials no han ajudat... Hem estat tancats sense poder fer res i els missatges de la societat anaven en la línia del físic, de com sortiríem de la quarantena, etc. Encara que costi, hem de saber que el que opinen els altres no ens ha d‘afectar, és la seva opinió sobre mi, no és la meva opinió sobre mi mateixa. No deixis que aquestes opinions i comentaris acabin convertint-se en teus! La opinió dels altres és fàcil de treure-la de la nostra ment, però la nostra opinió és difícil de treure-la, pel que sempre hem d’intentar que sigui una opinió positiva! Repeteixo que se que es complicat, però és un procés d’acceptació i estima cap a un mateix. La teva vida la vius tu, pots compartir-la amb família o amics, però la propietària de la teva vida ets tu i tu decideixes!! Pel que ens estàs explicant, aquesta obsessió i aquestes conductes inadequades s’han d’eliminar. Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un
servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas