amic
Hola tinc un problema ja fa mes de tres setmanes que vaig deixar de ser el millor amic de una persona ho sigui li vaig dir jo perque penso que era super pesada i no li convenia la meva amistat em va dir que si volia qualsevol cosa que parlessim i tal pero no puc tornar-lo a obrarlo ja que la amistat es a distancia i tal i no vull tornar a ferli mal. També em mola moltissim i ja ho sap. No ens podem veure ni res despres de dos anys que no ens veiem i no se que fer em va millor veurel i parlar cara a cara encara que tingui vergonya ell es la persona que mes estimo en aquest mon i la que tinc mes confinanca i la mes important i no se si he fet el millor de deixar de ser amics que creieu jo crec que si. El problema es que nomes faig que mirar fotos d'ell i ploro perque el trobo moltissim a faltar pero encara que no miri fotos el trobo moltissim a faltar i ploro i no se que fer. Merci
Laura Centellas

Hola!
No acabem d'entendre per quin motiu has tallat la relació d'amistat? per la distància?
Pel que expliques sembla que els sentiments d'amor no són mutus, i això és molt dolorós. És natural que necessitis una mica de distància per tornar-los a posar a lloc i assumir aquesta nova situació.
Escolta el que et demana el teu cos: posar distància sí o no?
Si decideixes posar distància, possiblement passaràs un temps de dol i el trobaràs a faltar. Si decideixes mantenir l'amistat, hauràs de ser conscient que no et pots fer il·lusions sobre la vostra relació. Ell ha sigut clar i tu també ho has de tenir clar...
Sabem que és complicat... una abraçada molt forta! Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas