situacio de merda amb el crush
és molt difícil, em fa molt de mal. no puc amb aquesta situació.
tinc un crush (tinc uns sentiments molt forts cap a ell) a la classe. té novia. crec que li agrado. l'he pillat no se quantes vegades mirant-me i tenim molta química. no puc parar de menjar-me el coco pensant que te novia.
avui a la sortida de linsti lhe vist amb la seva novia com cada dia a les 3. què ha passat avui? doncs com una parella normal estaven agafats de la mà, abraçant-se... jo estava amb una amiga xerrant una mica lluny dell pero no tant lluny per veure que de tant en tant em mirava a mi. quan shan fet un petó, em mirava a mi.
mhe quedat molt xocada amb aquesta situació. cada vegada tinc més la sensació de que li agrado, pero ES QUE TE NOVIA!!! jo al·lucino foça amb tot aixo i esq no puc parar de pensar en ell, pero despres penso que te novia i estic feta tota un liu. no li he explicat a ningu x por de que em diguin que què estic fent enamorant-me dun noi que te novia, pero esq no ho puc evitar: tinc sentiments molt forts cap a ell!
no se que fer, es molt dur per mi i cada dia es mes dur anar a classe i veure que mestic pillant mes dell.
algun consell, si us plau? i need some heeeelp!!!!
graaaacies!!!
pd: se que hi ha alguna falta pero esq he escrit a raig, necessitava explicar-ho algú abans no exploti.
Laura Centellas

Hola!
És possible que aquest noi t'estigui enviant missatges contradictoris: mirades (atracció cap a tu) i petons amb la seva parella.
Hi ha persones que necessiten constantment flirtejar amb moltes persones per sentir-se bé amb elles mateixes. Però això implica que, segurament, estàs ferint a la persona amb la que estàs.
Entenc que la parella d'aquest noi desconeix aquest "joc" que porta amb tu. Llavors et demano que siguis honesta amb tu mateixa i analitzis la situació:
Realment vols estar amb una persona que juga així amb la seva parella?
Vols estar amb algú que no és clar ni amb tu ni amb la seva parella?
Com et sentiràs si acabeu sortint? És probable que al teu cap aparegui la por a l'engany, no trobes?
Tu has de valorar si vols continuar aquest joc o si prefereixes retirar-te un temps fins que ell faci un moviment més clar: mantenir la parella o deixar-la.
Sabem que això que et diem fa mal.... però has de valorar què és el millor per tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas