La proba d'embaras
El primer com que ho vaig fer va ser fa uns quants dies i com que estaba molt nerviosa no sé si el noi va utilitzar proteció i ara a mes a mes no em parla que podria fer?
Laura Centellas

Hola,
Doncs el primer seria poder preguntar-li directament a ell, és un tema prou important com perquè tu tinguis la informació.
De totes maneres, quants dies fa que això va passar? No sabem si encara ets a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència... igualment, si no estàs tranquil·la, tens dubtes de si realment va utilitzar preservatiu o no, el millor seria, si ja tens falta de la regla, que et facis una prova d'embaràs per tal de descartar-ho. Recorda que per fer-te la prova, has de fer-la quan en teoria t'hauria de venir, si la fas abans, pot sortir-te negatiu però no ser un resultat fiable.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas