Acne i punts negres
Holaaaa, em podríeu donar algun consell per treure els punts negres o els grans? Sobretot el que més m'importa son els punts negres, perquè no se si és normal, però en tinc molts, osigui que tinc el nas, les galtes, el front i la barbeta PLENS de puntets negres. i necessito desfer-me ja d'ells. I sí, ja se que lo millor seria visitar un dermatòleg, però es que ara amb tot això del covid la meva mare no em deixa anar perquè diu que no és cap necessitat anar-hi, i li he insistit però no he aconseguit res, així que espero que em pugueu ajudar.
Moltes gràciess!
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! En aquesta edat, en l’etapa de l’adolescència és molt comú l’aparició de grans i punts negres. Segur que si et fixes, companys/es de classe o amics/gues també en tenen.  Nosaltres som psicòlogues, no podem donar-te cap consell per a treure’ls, el consell que et donem és que no t’obsessionis amb això, és propi i natural de l’etapa que estàs vivint. El millor que pots fer és anar a un dermatòleg i que et faci un estudi de la teva pell i et recomani algunes cremes o alguns productes. El que diu la teva mare és totalment respectable, també podeu anar a una farmàcia, els farmacèutics saben de cremes i productes per a la pell! Una abraçada!
La Laura Centellas