Ansietat?
Hola bones! Fa un temps que la meva vida ha tingut canvis radicals pel que fa a la família però també a nivell personal...Primer pensava que tenir sentiments relacionats amb la negació, sentir-me trista, desmotivada per fer allò que realment m'agrada era conseqüència de la situació...Però penso que he arribat a un punt en que aquests sentiments se m'estan menjant i no se com comunicar-ho a la família, ja que durant tot aquest temps ens hem anat distanciant.
Sento que necessito ajuda.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ens falta una mica d'informació per acabar-te d'ajudar, però tot i així sembla que tu mateixa tens la solució: comunicar-ho a la teva família.
Et deixem alguns tips per poder parlar d'un tema important amb algú:
- Busca un moment tranquil, que ningú tingui pressa per marxar.
- Prepara'ls i informa'ls que vols parlar d'un tema important.
- Comença explicant (si vols) que ha sigut difícil per tu arribar a aquest punt.
- Explica com t'has sentit al llarg del procés.
- Comunica la teva situació actual.
- Sigues clara sobre el que esperes de les persones que t'estan escoltant: "no em jutgeu, m'agradaria que em donessiu suport, necessito la vostra ajuda en... "
- Dona'ls un temps per poder assumir la teva notícia/petició. No cal que et donin una resposta immediata.
Si ho necessites, també pots explicar-ho abans a algú de confiança per tal que et doni suport mentre tens aquesta conversa.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!!
La Laura Centellas