Motivació pels estudis
Soc una persona molt interessada en els estudis, però ara al batxillerat estic començant a desaplicar-me. No sé si es degut a que estic trista o tant sols vaga, però necessitaria algun consell per motivar-me mes en els estudis
Laura Centellas

Hola! Primer de tot dir-te que el que et passa és molt normal ja que les persones passem per diferents etapes i fases. A més, aquest any està sent molt complicat per a tothom i això també pot haver provocat desmotivació. Et proposem que et facis una mica de mapa mental dels objectius que tens a curt i llarg termini, això et farà enfocar i et donarà motivació per seguir esforçant-te amb els estudis. Després també et recomanem que t'organitzis bé, que cada setmana et posis petits objectius i alguna recompensa quan els hagis aconseguit. Dedica temps a l'estudi però també a l'oci i el descans.
Una agraçada :)
La Laura Centellas